Tema: Re: Serija - "Pasaulines literaturos biblioteka"
Autorius: siaip
Data: 2008-11-12 21:46:40
o ka tau sako pacios serijos pavadinimas "pasaulines literaturos biblioteka"
? siaip jau mano supratimu jie ten tikrai neverte visu eiliniu kiekvienos
didzios tautos (vokieciu, prancuzu, rusu, amerikieciu ir t.t.) rasytoju. Ten
is esmes klasika.
To paties Tolstojaus turbut yra koks 12 tomu jo rastu, kai PLB isverte tik
kara ir taika jei neklystu..

zodziu, mano isitikinimu, sita serija reprezentuoja "best of the best" is
kiekvieno zanro. ir ten ala Donelaitis/Mazvydas/Simonas Daukantas net nera
:), kaip ir kitu lietuviu rasytoju kuriniu..

o kas liecia muzika - tai klausyti ne po viena karta reiketu. Ir apskritai,
muzika patinka konkreti, o ne viskas is eiles.
Permeciau internete akimis kokiu autoriu PLB isleido - tikrai dauguma
girdeti ir zinomi, o ne "naujosios gvinejos samanu memuarai"...

"Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message
| Nu kadangi rasai, kad nuomone subjektyvi, tai gal gyncytis galima :) ?
IMHO
| skaityti šias knygas iš eilės, tas pats, kas sakyti "noriu susipazinti su
| pasauliniais kompozitoriais" ir pradeti klausyti po viena karta visas
Bacho,