Tema: Re: Paypal saskaitos isgryninimas. Ebay.
Autorius: flag
Data: 2010-09-02 20:49:01
ne, tiesiogpardavineju irengini su custom fw ir kitu software, kurio
naudojimas pazeidzia copyright, kad jis issiskirtu is kitu turi parasyti ta
zodi, nebent kazkaip netiesioginemis frazemis tai aprasyti :)
tai buvo suspendave, nes pries tai uzblokino gal 10 aukcionu, tai reikejo
toki testu isspresti ir irodyti kad jau atsiverei i dorybes kelia :)