Tema: Re: Paypal saskaitos isgryninimas. Ebay.
Autorius: Gintas
Data: 2010-09-02 15:26:13
uz ka , uz ka? Uz svetimo issireiskimo panaudojima??? As esu gaves is vokiecio laiska, kuriame jis padekojo, kad as parduodamas tokia pat preke, panaudojau baveik visa jo teksta (preke jis buvo pardaves pries menesi). Nepiktai ten jis.  Nemanaiu, kad ta darydamas, ka uzgaunu-vistik juk tukstanciai zmoniu vienodai sveikinasi ar klausia kiek valandu? Menines israiskos isireiskimu nekopijuoju..........