Tema: Re: Paypal saskaitos isgryninimas. Ebay.
Autorius: Gintas
Data: 2010-08-31 12:12:31
man regis ebay-puikiai veikianti pelno masina. Kuo uz didesne suma nupirktas daiktas, tuo komisiniai , o vadinasi ir busimas pelnas-didesni. Vadinasi ebajui naudingiau kuo didesne sumoketa suma. Jam nera skirtumo-tavo zmona is taves perka, zulusas koks ar netgi pats tu is saves. Svarbu kuo didesni komisiniai! Nesuvokiama, kam ebajui butu reikalingos kazkokios novatoriskos sistemos , jeigu komisiniai sumokami tvarkingai?