Tema: Re: Paypal saskaitos isgryninimas. Ebay.
Autorius: ManXP
Data: 2010-08-29 15:13:46
Pervedimas i kreditine kainuos apie 2-3 EUR (procentu jokiu nera). Jei
svaigsta, kad kazkas negerai su tuo daiktu, arba siuncia atgal (ir tu jam
grazini $$$, bet su salyga, kad pries parduodamas preke nurodei, jog galimas
pinigu grazinimas), arba jis ta daikta pasilieka ir naudoja. PayPal
nesprendzia daiktu "naujumo" ar "gerumo" problemu.

Pinigus i kreditine gali persivest is PayPal iskart, kai jie atsiranda. Bent
jau su Verified Business saskaita taip, bet nemanau, kad butu skirtumas.