Tema: Re: Paypal saskaitos isgryninimas. Ebay.
Autorius: flag
Data: 2010-08-30 22:38:02
komisinius is bendros saskaitos isminusuoja, del skelbimo kainos nezinau bet
ten nedidele ji gi.
nu man taip pat buvo - sako neveikia, nera kazkokio vidinio ipakavimo.... nu
ir ka, sakau siusk atgal, ka as dabar irodinesiu, nes realiai viskas veikia,
daiktas naujas... nors galvoju maza kas atsitiko siunciant :) bet kai
atsiunte atgal, paziurejau kad viskas ok, tai taip ir nesupratau esmes :)
paypal tikrai pirkejo puseje, tai dar per kazkoki kvaili gausiu neigiama
feedback.... tai gavosi kad abiem minusas siuntimo islaidos :(