Tema: Re: paypal-kada ikrenta pinigai?
Autorius: eMJei
Data: 2009-09-28 19:34:31
Yra dar keletas daznu priezasciu uz kurias eBay naikina skelbima, pvz,
jei parasysi, kad be siuntimo mokesciu dar pirkejas tures padengti
ebay/paypal mokescius ir t.t.

Uz pasalinta skelbima ebay atminusuoja mokescius. Bet tu vel per nauja
idedi, ir vel viskas is naujo, laikas, mokesciai, lauki nauju (arba tu
paciu sugriztanciu) pirkeju..

eBay saskaitas pateikia pilnai detalizuotas. Nu ten paieskok savo
accounte :)

tai tiek.