Tema: Re: paypal-kada ikrenta pinigai?
Autorius: Gintas
Data: 2009-09-21 16:57:36
na, tada aisku, ko tie vokieciai taip nemegsta to paypal ir daznas jo neturi. O stai i banko saskaita -ikrito ir gali buti saltas kalip blynas. Vienam vokieciai taip sumokejau (i banko saskaita), tai ebajus ji tik pasalino, o man pasiule kreiptis i vok. policija. Tiu, tiu-mano pinigeliai buvo........