Tema: Re: paypal-kada ikrenta pinigai?
Autorius: Bernie
Data: 2009-09-21 14:06:54
Jie tokias galias turi ir tu niekada nebusi apdraustas, jei paypal's is
taves tuos pinigus laikui begant atims. Net ir tuo atveju, jei mokėjimas yra
confirmed, o ne pending, toks pats variantas yra galimas. Kaip antai,
parduodi tu prekę X už kaina Y. Tau sumoka pinigus į PP. Mokėjimas
patvirtintas. Tu išsiunti prekę pirkėjui, jis ją gauna, bet praeina 3-4
mėn... pasirodo jis nufraudino ne savo CC, kas ir paaiškėjo vėlaiu ir be
jokių kalbų tavo sumą Y PP nufrozina.  Kartais netgi jei tu siunti preke
buyer'iui be tracking nr., pirkėjas gali applyinti PayPal'ui (E-Bay'ui), kad
prekės negavo ir lygiai taip pat, iš tavęs bus nuskaičiuota prekę sumokėti
pinigai.