Tema: Re: paypal-kada ikrenta pinigai?
Autorius: Gintas
Data: 2009-09-28 18:10:09
man ten su kalba keblokai, gal gali paaiskinti -kaip sprendziama tokia situacija:

idejau skelbima, atsirado vienas, kuris pasiule startine kaina (ji buvo 450 eur), taciau as atsakydams i vieno pirkejo klausima, patalpinau nuotroda i interneto tinklapi. To pasekoje-skelbima ebay panaikino (del reklamos) ATNAUJINANT SKALBIMA-viskas dingo, tiek tas siulytojas, tiek laikas buvo pradetas skaiciuot nuo pradziu (skelbimo laikas)
klausimai :
a) ar ebay paims vel pinigus uz skelbima (toks itarimas yra, nes laikas -10d vel buvo pradetas skaiciuot is naujo)
 b) ar tik ebay netraktuos to, kaip sugadinta jo bizni (juk kazkas jau siule pradine kaina)-ir nepaims pinigu , kaip uz parduota daikta uz pradine kaina

Visa beda-ebajus nedetalizuoja (uz kurios prekes skelbima ir uz kurios prekes pardavima) nuskaitomu pinigu ir as nesuprantu-ka jis ten uz ka nuskaiciuoja. Isstato saskaita uz menesi ir tiek. Arba as nemoku paziuret tinkamai :) PP SISTEMA.