Tema: Re: paypal-kada ikrenta pinigai?
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2009-09-23 01:34:39
Gintas wrote:
> taigi-nrmalu, kad vokietis nesutinka pervesti i lietuva, o va lietuvis-kazkaip turi sutikti pervesti i vokiska saskaita (kas kainuoja beje zenkliai brangiau) :) Svarbiausia , kad ir lietuvis taip darytu budamas vokiecio vietoje :)

Koks skirtumas vokietis, lietuvis, ar rumunas nuknisęs vokiečio
tapatybę.  Nori perveda, nori ne, vieno reikalas pasiūlyti, kito
atsisakyti jei nenori.  Aš irgi kažkokiam visai nepažįstamam fiziniam
asmeniui pinigų avansu nepervedinėčiau pavedimu, nesvarbu kur.

> p.s. kiek ne i tema-jeigu po kiek laiko, paypal atimtu pinigus, ar tai reiskia, kad ir ebajus grazintu imoka uz parduota daikta? Nes girdejau-ebajus ir paypal glaudziai susije-suvis keistoka butu, jeigu liktum be prekes, be pinigu ir dar susimoketum ebajui uz pardavima :) Nes  ebajus savo procenta pasiima iskart, kai tik ikrenta pinigai i paypal saskaita......

Nebandžiau ;-)  Bet įtariu ebay komisiniai būtų menka paguoda likus be
prekės ir pinigų.  Čia su sąlyga, jei paypal neužšąldytų tau tos
sąskaitos iš karto po chargeback ir tu juos galėtum pasiimti.