Tema: Re: Muitas is USA
Autorius: Gintas
Data: 2009-08-24 00:55:06
taigi, kad cia marijos zeme. uzdejo muita  ir tiek :) Kokiu pagrindu? PALYGINAMUOJU METODU-taip ir issireiske, mat kazkas panausaus jiems per rankas keliavo su idetu dokumentu apie verte-tad ir kale atitinkamai man :) Aiskinimu apie subtilybes (kainos priklausomybe ne tik nuo isvaizdos , bet ir nuo modifikacijos)-nesiklauso, meta rageli , i el pasta-neatsako. Va ir buk naglas....Jie netgi turi gudriu terminu prisimaste-ala "nepagristai sumazinta siuntinio verte", netgi jeigu ir RANDA viduje  dokumenta su nurodyta  turinio verte. NESAKAU, kad tai dazna situacija, bet pareigunui kazka irodyt -tikrai nelengva, tuo labiau, kad ir tu pasaku jis nemazai jau prisiklauses ir jos jam pabodusios ....