Tema: Re: Muitas is USA
Autorius: George
Data: 2009-08-20 15:23:33
Kaip pats matai cia yra ta vieta, kur ant to paties greblio uzlipti galima
antra karta. T.y. permokejus uz transporta dar ir muita gauti susimoketi.
Lieka tik "gero" muitininko variantas.
O prie to paties. Esu girdejes, kad egzistuoja palyginamuju kainu katalogas,
kuriuo naudojasi muitininkai ir , jei daikto kaina pasirodo per maza,
mokescius paskaiciuoja pagal ta kataloga. True or false?