Tema: Re: Muitas is USA
Autorius: ED1
Data: 2009-08-23 23:49:35
> a) muitininkas nieko tamstai neirodines-paprasciausiai neatsimsi siuntinio paste, pries tai nesumokejes muito. Teisinga jis ar
> ne-teks tau irodinet, o ne atvirksciai (muitininkai nesamdys eksperto, kuris pagris briliko verte)

Kokia kompetencija turi muitininkas pac ivertinti prekes verte jei jos verte nenurodyta ? Ogi jokios...
Esu gaves skambuti su prasymu atsiusti invoice'a pirkimo... nes itare GAL kad daiktas didesnes
vertes bet tixliai ivertint jo negalejo, nesugebejo, nenorejo... dar kitaip sakant tai daryt ir ne ju kompetencijai.

O kad atejes i pasta suzinosi kad uzdetas kosminis muitas .. tai dar nereishkia kad tu ji turesi
butinai sumoket kad pasiimt siuntini (jei geranorishkai to nepadarysi). Tada jau reikia skambint i muitine ir
knist prota... Kodel uzdejot, pagal ka uzdejot ? Kas ivertino... etc.
Tada greiciausiu atveju taves gali pareikalaut kokio ala invoice'o atsiust jiems el. pastu ar pan... .
bet viskas cia sutvarkoma.

> b) del gif uzraso. Nepavyktu irodyt  "tai yra dovana ir kad tu nieko uzh ji nemokejai "-niekas paprasciausiai nesiklausytu , kaip
> ir VMI nesiklauso, isgirdus kad nepazistamas pilietis N, girtuokliaujant su juo kaboke,   padovanojo paciam  deimanta, o pastaraji
> tu ismainei i nama salia ezero

Cia matai kaip yra... kol neatsiemej daikto is Lietuvos pasto - jis ne tavo, jis siuntejo. Pas kuri blogiausiu
atveju daiktas ir gali gryzti ir PRIVALES gryzti jei tu nesusimokesi to muito. O seip kaip ir sakiau cia yra
labai slidus reikalas, kuris gali laisvai daeit ir iki teismu bet niekas to nenori todel dazniausiai sie gincai
buna isprendziami kazkaip bendru susitarimu (daznu atveju kas naglesnis tas gudresnis).