Tema: Re: Muitas is USA
Autorius: Gintas
Data: 2009-08-23 23:19:03
isdestei taip,  tarsi lietuvoje nebutum gyvenes :)
 a) muitininkas nieko tamstai neirodines-paprasciausiai neatsimsi siuntinio paste, pries tai nesumokejes muito. Teisinga jis ar ne-teks tau irodinet, o ne atvirksciai (muitininkai nesamdys eksperto, kuris pagris briliko verte)
b) del gif uzraso. Nepavyktu irodyt  "tai yra dovana ir kad tu nieko uzh ji nemokejai "-niekas paprasciausiai nesiklausytu , kaip ir VMI nesiklauso, isgirdus kad nepazistamas pilietis N, girtuokliaujant su juo kaboke,   padovanojo paciam  deimanta, o pastaraji tu ismainei i nama salia ezero