Tema: Re: Muitas is USA
Autorius: ED1
Data: 2009-08-20 21:20:40
Labai mazai che True, o jeigu ir jos yra tai tik teorijoje o ne praktikoje.
Muitininko pareigos yra deti muitus pagal popierius ir juose
matomas sumas. Tarkim siuntinyje ziedukas su n karatu deimantu kurio verte
nK USD, bet nera jokiu popieriu ar kitu dokumentu parodanciu jo pirkimo kaina ar verte,
tiesiog ant siuntinuko parodyta kad siuntinys yra ivertintas tarkim 40USD ir declared as a gift.
Muitineje atidarius siuntini ir pamacius toki visa svytinti zieduka gali kilti noras issiaiskinti jo
verte ir uzdet muita, bet ja nustatyti gali tik nepriklausomi expertai atlike deimanto grynumo
expertize ir pagal tai ivertine jo rinkos kaina + aukso lauzo kaina jei ziedukas ant auxines
rinkes. Tik atlikus pilna expertize, ir paskaiciave nusidevejimus jei daiktas naudotas jie turi
teise pagal save ivertinti siuntinio verte ir uzdet muita. Taciau velgi jei siuntinukas declared as
a gift ir ivertintas 40USD tai tu turi pilna teise teigti kad tai yra dovana ir kad tu nieko uzh ji nemokejai ir kad siuntejo
ivertinimas 40USD pilnai atitinka jo verte ziurint tiek tavo tiek pardavejo akimis ir kad jums
rinkos kainos neidomios nes tai yra dovana. Ir siuo atveju nej cento negales tau uzdet muito.
Vnz. sistema cia paprasta:
Jei siuntejas fizinis asmuo ir  ivertins siuntini iki 160Lt (iskaiciavus ir siuntimo islaidas) ir dar deklaruos
kad tai dovana tai gali ramej but ir neuzdes tavo siuntiniui muito. O jei ir uzdes gali drasiai akis
plesyt ir irodinet savo tiesas ir tu liksi teisus visada. Taciau negirdejau kad kazkam kieno siuntinys
buvo iki 160Lt butu buves uzdetas muitas vien del jame esanciu prekiu. Daznu atveju net ir prekiu
vertes nustatinet niex ten nenori o nelabai ir imanoma nes reikia ivertinti visokius nusidevejimus etc....
ir tai labai greitai gali daeiti iki teismu o kam eiliniam muitininkui sios problemos ir kam gaist papildomai
brangu laika suforminant dokumentus ir t.t. per kuri galima butu gerti kava ar rukyti cigarete....

Vnz. cia slidus reikalas yra ir teisingai viska suforminus muito isvengti labaj paprasta.
Taciau yra cia kita medalio puse... kai siuntinio content'as ar dalis jo ima ir nugaruoja... o tada jau tavo
kompetencijoj yra irodyti kad siuntinio dalis dingo butent muitineje... Tad ziedu su deimantais siuntinet
pastu vienreiksmishkaj geriau nebandyt :D