Tema: Re: Internetinis apsipirkimas-isdurimo galimybe
Autorius: Gintas
Data: 2009-05-17 15:21:16
Tesinys toks. Norint turet bent koki supratima , pastangas kreipiau dviem budais. Spaudziau vokieciu firma bei Paypal (atidariau disputa, gasdinau vokiecius)  ir aiskinausi su eks hansa. Rezultatas-paypal uzdare dispute, pasiunte man pranesima, kad vokieciu firma padare refunda. Paypale tai matosi-taciau i hansos kortele pinigai kol kas neikrito (nuo refundo praejo 4 dienos) Hansoje bobos nieko negirdejo apie Paypal , tipo nei cia mes zinome , nei norime zinot. Pasiunciau rastiska uzklausima is savo e-bankininkystes. b) Del uzgincijimo. Taigi pranese, kad saugumo programa (moku kas menesi po 2lt) galioja tik para, praradus kortele. TACIAU-visiskai negalioja jei pinigai nuskaityti ivedus PIN koda. Paaiskinti-ar Paypal sistemos nuskaitymas ieina i sia saugumo savoka (ivedamas tarsi ne ju isduotas pinas, o paypal)-NESUGEBEJO. Laukiu rastisko isaiskinimo. Siaip tie nuskaitymai-isvis nelabai kontroliuojami-visi kas dirbo su Amway produkcija-zino kad pinigus lenkai nusiskaito stebuklingu budu, neturedami tarsi jokio rastisko igaliavimo, kaip ir bankas neturi savininko leidimo. Uzsisakai prekes (ivedes savo indentifikacija), paziuri-pinigeliai nuimti nuo saskaitos. Hansoje-to irgi paaiskinti negali. Keisciausia-NEGALI netgi ATEITYJE uzdrausti  nuskaityti pinigelius is savo NUOSAVOS saskaitos kad ir tai paciai Amway firmai. Banko bobikes pasake-suteikei viena syki leidima (is tikro nusiunciau lenkams savo parasa su mobilke nufotkines ant sutarties ) -tad dabar tas leidimas galios visam likusiam gyvenimui. Vienintelis kelias-uzdaryt ta kortele.  Kol nesigilinau-gyvenau kiek ramiau :))))))))))