Tema: Re: Internetinis apsipirkimas-isdurimo galimybe
Autorius: Gintas
Data: 2009-05-13 18:31:06
apmaudu, vel rizikuot pirkt ir vel pinigus prarasti (tiketina) Ne 10 eur kainuoja.......netgi atgavus pagal paypal procedura-praeis apie menesi...Kazin ar paypal nepyksta ant tokiu "pardaveju"? Netaiko jiems jokiu sankciju? Nes itartinai vokietis nei kiek nesijaudina del pradetos proceduros.......Nepyk-nesunumeravau klausimu, gal kitam nenuskes?