Tema: Re: Internetinis apsipirkimas-isdurimo galimybe
Autorius: DG
Data: 2009-05-13 18:23:40
tai kad tame papezejimu ezere tie klausimai ir nuskendo...

taip, teko
taip, susigrazinau
standartiniu budu - papgal paypal procedura
taip, turiu tokios patirties
noreti galima, bet apsidrausti neiseis
jei pasijutai apgautas, kreipkis i policija, interpola ar bent jau vartotoju
ir pirkiotoju internetu teisiu apsaugos organus...
taip, cia naujas budas - jei dar spesi, gal pavyks uzpatentuoti...

DG