Tema: Re: Internetinis apsipirkimas-isdurimo galimybe
Autorius: DG
Data: 2009-05-13 18:50:59
Norint apsidrausti nuo nesusipratimu kaip tavo atveju - reikia komunikuoti
su pardaveju. Pries perkant issiaiskinti ar tikrai preke turi (jei ji nera
pigus ir paprastas sudniekis del kurio galvos neskaudes).
Paypal is pardaveju gyvena, todel kad pritaikytu sankcijas, pardavejas turi
buti piktybinis.

DG