nera ju atskiru. ant tepalo siurblio veleno vienas, o kitas ant paskirstymo valiko "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:lug1ro$701$1@trimpas.omnitel.net... > galima nuorodą į paveiksliuką kur pamatyčiau tuos balansinius velenus? B3 > pasate? > > > On 2014.09.05 10:20, tranzoo wrote: >> turi turi. >> http://www.autozine.org/technical_school/engine/smooth2.htm >> >> ant tepalo siurblio veleno vienas, o kitas ant paskirstymo valiko >> >> -- >> T >> >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >> news:luag44$d3$1@trimpas.omnitel.net... >>> kur jis ten? Net nauji varikliai ir net dyzeliai ne visi turi - o čia >>> tam senam gaidy? >>> >>> On 2014.09.04 16:12, tranzoo wrote: >>>> vienas balancinis. kitaip L4 nelabai gaunasi. >>>> >>>> -- >>>> T >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>> news:lu9li9$h1h$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> rimtai, balansiniai velenai B3 variklyje? >>>>> >>>>> On 2014.09.04 12:17, tranzoo wrote: >>>>>> jei varikli atvertei, ir jis trenkesi i ugniasiene - garantuotai >>>>>> sulauzei daviklius. >>>>>> bet atlenkt varikli galima tik jei visiskai nuplyso priekine >>>>>> pagalve, ir >>>>>> su nuplysusia tu nelabai pasivazinetum, nes kiekvienas greitejimas >>>>>> suktu >>>>>> varikli - staigiai nuplesytum duslia ir oro padavima.... >>>>>> >>>>>> toliau kas galejo nutikti - neisivaizduoju. >>>>>> >>>>>> nepamenu, kaip pas 1.8 yra sukamas balansinis velenelis - gal ten >>>>>> kanors >>>>>> netycia pribure... cia gal Staska pakomentuotu.. ten lyg ir tepalo >>>>>> pompa >>>>>> prie to pacio pakabinta... >>>>>> >>>>>> toliau del vibracijos stovint nelabai kas ir itakoja apart kuro ir >>>>>> degimo sistemu. arba medines variklio pagalves is dedulies liao >>>>>> manufakturos... >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> T >>>>>> >>>>>> "M1" <m1@kalnieciai.lt> wrote in message >>>>>> news:lu97qu$662$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Sveiki. >>>>>>> >>>>>>> Kartą iš mandrumo įmečiau atbulinę pavarą dar mašinai nedaug riedant >>>>>>> ir įtariu prie senų suplyšusių pagalvių žiauriai atlenkiau variklį >>>>>>> link priekio. Sučiržgėjo baisiai bet didelio nuostolio jaučiausi >>>>>>> neapturėjęs, tik kartais po to įvykio įmetant atbulą pavarą išmtimo >>>>>>> sistema nemaloniai burbėdavo. >>>>>>> >>>>>>> Vėliau prie einamųjų važiuoklės darbų nutariau galų gale pakeisti >>>>>>> plyšusias variklio pagalves. Pakeitė priekinę ir vairuotojo pusėje >>>>>>> galinę (prie diržo esančią nekeitėm su serviso patarimu, jog ji kaip >>>>>>> ir neužmušama). Mašiną pasiėmus iš serviso viskas kaip ir čiki buvo, >>>>>>> bet po dienos užkūrus įsimetė kažkokia parazitinė vibracija, kuri >>>>>>> stovint mašinai vietoje persiduoda į vairą (kaip kokiam viliukui), >>>>>>> jaučiu pedaluose, o važiuojant rezonuoja ties 2000 apsukų. Servise >>>>>>> pabandėm atveržti keistas pagalves, vibracija nedingsta. Išmetimo >>>>>>> sistema sandari, nėra įtrūkimų. Tiesa dar nežiūrėjom išmetimo >>>>>>> sistemos >>>>>>> sujungimo vietos prie variklio gal kas to mandro atbulos pavaros >>>>>>> įmetimo metu buvo sulankstyta. >>>>>>> >>>>>>> Taigi, klausimas kas galėtų būti?. Vibracija ir mašinai stovint ir >>>>>>> važiuojant ties 2000 apsukų. >>>>>>> Ar per kietos pagalvių gumos, ar kaltinti išmetimo sistemos >>>>>>> sujingimo >>>>>>> vietą prie variklio? Dėl tos sumautos vibracijos neina džiaugtis >>>>>>> mašina. >>>>>>> >>>>>>> Mašina- Passat B3 1,8 Benzinas. >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >