Tema: Re: Passat B3 1,8 variklio vibracija po pagalviu pakeitimo
Autorius: M1
Data: 2014-09-04 13:07:33
Servise prašiau keisti galinę pagalvę (vairuotojo puseje), nes 11 metų
važinėta su pilnai nuplyšusia (ašelė pagalvės nuo smaikymosi net parūdijus
buvo). Bet servisas po pakeitimo sakė vis dar vartėsi per daug ir pakeitė
dar ir priekinę
pagalvę (tą kažkadaise gyvenime jau esu keitęs). Taip pat svarbus momentas,
jog ta vibracija atsirado tik po kiokios paros po remonto. Rusiškuose
forumuose po variklio pagalvių keitimų dažnai kaltina išmetimo sistemos
sujungimo vietą su varikliu (jie mini kažkokį nebrangų sujungime
dalyvaujantį gelžgalį už 3 Eurus). Pas 1989 Passatą maniškį nėra jokios
lanksčios gofros, su kabėm prikabinama prie kolektoriaus antgalio. Sujungimo
sandarinimui naudojamas metalinis žiedas, kurį jau senų senovėje pakeitęs į
presuotų aliumų siulų  ar
kokį tai plaušinį tokį. Gal pakeistos variklio pagalvės variklį sustatė į
tikras vietas, kurios nėra nuo seno buvusiai išmetimo sistemos atžvilgiu ir
gal dėl to dabar tampriai priglunda prie išmetimo sistemos, kuri po to ir
perduoda į korpusą tą variklio vibraciją. Gal mano tas naglas atbulinės
pavaros
įmetimas sulankstė ką nors toje sujungimo vietoje? Ranką uždėjus ant pavarų
dėžės užvestai pakeltai mašinai nieko blatno nesijaučia, o salone ir ant
vairo jaučiasi bjauriai.