Servise prašiau keisti galinę pagalvę (vairuotojo puseje), nes 11 metų važinėta su pilnai nuplyšusia (ašelė pagalvės nuo smaikymosi net parūdijus buvo). Bet servisas po pakeitimo sakė vis dar vartėsi per daug ir pakeitė dar ir priekinę pagalvę (tą kažkadaise gyvenime jau esu keitęs). Taip pat svarbus momentas, jog ta vibracija atsirado tik po kiokios paros po remonto. Rusiškuose forumuose po variklio pagalvių keitimų dažnai kaltina išmetimo sistemos sujungimo vietą su varikliu (jie mini kažkokį nebrangų sujungime dalyvaujantį gelžgalį už 3 Eurus). Pas 1989 Passatą maniškį nėra jokios lanksčios gofros, su kabėm prikabinama prie kolektoriaus antgalio. Sujungimo sandarinimui naudojamas metalinis žiedas, kurį jau senų senovėje pakeitęs į presuotų aliumų siulų ar kokį tai plaušinį tokį. Gal pakeistos variklio pagalvės variklį sustatė į tikras vietas, kurios nėra nuo seno buvusiai išmetimo sistemos atžvilgiu ir gal dėl to dabar tampriai priglunda prie išmetimo sistemos, kuri po to ir perduoda į korpusą tą variklio vibraciją. Gal mano tas naglas atbulinės pavaros įmetimas sulankstė ką nors toje sujungimo vietoje? Ranką uždėjus ant pavarų dėžės užvestai pakeltai mašinai nieko blatno nesijaučia, o salone ir ant vairo jaučiasi bjauriai. "tranzoo" <laisku@nera.net> wrote in message news:lu9and$825$1@trimpas.omnitel.net... > jei varikli atvertei, ir jis trenkesi i ugniasiene - garantuotai sulauzei > daviklius. > bet atlenkt varikli galima tik jei visiskai nuplyso priekine pagalve, ir > su nuplysusia tu nelabai pasivazinetum, nes kiekvienas greitejimas suktu > varikli - staigiai nuplesytum duslia ir oro padavima.... > > toliau kas galejo nutikti - neisivaizduoju. > > nepamenu, kaip pas 1.8 yra sukamas balansinis velenelis - gal ten kanors > netycia pribure... cia gal Staska pakomentuotu.. ten lyg ir tepalo pompa > prie to pacio pakabinta... > > toliau del vibracijos stovint nelabai kas ir itakoja apart kuro ir degimo > sistemu. arba medines variklio pagalves is dedulies liao manufakturos... > > -- > T > > "M1" <m1@kalnieciai.lt> wrote in message > news:lu97qu$662$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki. >> >> Kartą iš mandrumo įmečiau atbulinę pavarą dar mašinai nedaug riedant ir >> įtariu prie senų suplyšusių pagalvių žiauriai atlenkiau variklį link >> priekio. Sučiržgėjo baisiai bet didelio nuostolio jaučiausi neapturėjęs, >> tik kartais po to įvykio įmetant atbulą pavarą išmtimo sistema nemaloniai >> burbėdavo. >> >> Vėliau prie einamųjų važiuoklės darbų nutariau galų gale pakeisti >> plyšusias variklio pagalves. Pakeitė priekinę ir vairuotojo pusėje galinę >> (prie diržo esančią nekeitėm su serviso patarimu, jog ji kaip ir >> neužmušama). Mašiną pasiėmus iš serviso viskas kaip ir čiki buvo, bet po >> dienos užkūrus įsimetė kažkokia parazitinė vibracija, kuri stovint >> mašinai vietoje persiduoda į vairą (kaip kokiam viliukui), jaučiu >> pedaluose, o važiuojant rezonuoja ties 2000 apsukų. Servise pabandėm >> atveržti keistas pagalves, vibracija nedingsta. Išmetimo sistema sandari, >> nėra įtrūkimų. Tiesa dar nežiūrėjom išmetimo sistemos sujungimo vietos >> prie variklio gal kas to mandro atbulos pavaros įmetimo metu buvo >> sulankstyta. >> >> Taigi, klausimas kas galėtų būti?. Vibracija ir mašinai stovint ir >> važiuojant ties 2000 apsukų. >> Ar per kietos pagalvių gumos, ar kaltinti išmetimo sistemos sujingimo >> vietą prie variklio? Dėl tos sumautos vibracijos neina džiaugtis mašina. >> >> Mašina- Passat B3 1,8 Benzinas. >> >