Tema: Re: Passat B3 1,8 variklio vibracija po pagalviu pakeitimo
Autorius: M1
Data: 2014-09-07 21:14:59
2014.09.05 15:23, Staska rašė:
> Sitam variklyje jokiu balansiniu velenu nera.
> Vibracija gali buti is netinkamu pagalviu. Buvo ju ne viena modifikacija.

Buvau uzsukes apie vibracijas pasikalbeti pas duslintuvistus, pas
kuriuos vien tik ismetimo sistema tvarkausi. Vienareiksmiskai vibracijos
saltiniu ivardina butent pagalves. Ju teigimu B3 Pasatuose ir antruose
Golfuose eina tik tepalines pagalves. Priekine sako tai dzin, kad bus
gumine, bet vat kad gumine butu galine vairuotojo puseje tai neleistina.
Sako turi buti tik tepaline.

Patvirtinkite kas su tokiu niuansu susiduret?

O kokia zinovu nuomone ar pallikti gumine priekine pagalve? Aisku kai
pakeisiu galoine bus aisku ar galima gumine palikti priekine.