nu pabandyk nuimt kelnes nuo kolektoriaus. nors pradziai paziurek ar niekas niekus nesiliecia. as apie ismetima. -- T "M1" <m1@kalnieciai.lt> wrote in message news:lu9dl3$a6h$1@trimpas.omnitel.net... > Servise prašiau keisti galinę pagalvę (vairuotojo puseje), nes 11 metų > važinėta su pilnai nuplyšusia (ašelė pagalvės nuo smaikymosi net parūdijus > buvo). Bet servisas po pakeitimo sakė vis dar vartėsi per daug ir pakeitė > dar ir priekinę > pagalvę (tą kažkadaise gyvenime jau esu keitęs). Taip pat svarbus > momentas, > jog ta vibracija atsirado tik po kiokios paros po remonto. Rusiškuose > forumuose po variklio pagalvių keitimų dažnai kaltina išmetimo sistemos > sujungimo vietą su varikliu (jie mini kažkokį nebrangų sujungime > dalyvaujantį gelžgalį už 3 Eurus). Pas 1989 Passatą maniškį nėra jokios > lanksčios gofros, su kabėm prikabinama prie kolektoriaus antgalio. > Sujungimo sandarinimui naudojamas metalinis žiedas, kurį jau senų senovėje > pakeitęs į presuotų aliumų siulų ar > kokį tai plaušinį tokį. Gal pakeistos variklio pagalvės variklį sustatė į > tikras vietas, kurios nėra nuo seno buvusiai išmetimo sistemos atžvilgiu > ir > gal dėl to dabar tampriai priglunda prie išmetimo sistemos, kuri po to ir > perduoda į korpusą tą variklio vibraciją. Gal mano tas naglas atbulinės > pavaros > įmetimas sulankstė ką nors toje sujungimo vietoje? Ranką uždėjus ant > pavarų > dėžės užvestai pakeltai mašinai nieko blatno nesijaučia, o salone ir ant > vairo jaučiasi bjauriai. > > "tranzoo" <laisku@nera.net> wrote in message > news:lu9and$825$1@trimpas.omnitel.net... >> jei varikli atvertei, ir jis trenkesi i ugniasiene - garantuotai sulauzei >> daviklius. >> bet atlenkt varikli galima tik jei visiskai nuplyso priekine pagalve, ir >> su nuplysusia tu nelabai pasivazinetum, nes kiekvienas greitejimas suktu >> varikli - staigiai nuplesytum duslia ir oro padavima.... >> >> toliau kas galejo nutikti - neisivaizduoju. >> >> nepamenu, kaip pas 1.8 yra sukamas balansinis velenelis - gal ten kanors >> netycia pribure... cia gal Staska pakomentuotu.. ten lyg ir tepalo pompa >> prie to pacio pakabinta... >> >> toliau del vibracijos stovint nelabai kas ir itakoja apart kuro ir degimo >> sistemu. arba medines variklio pagalves is dedulies liao manufakturos... >> >> -- >> T >> >> "M1" <m1@kalnieciai.lt> wrote in message >> news:lu97qu$662$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki. >>> >>> Kartą iš mandrumo įmečiau atbulinę pavarą dar mašinai nedaug riedant ir >>> įtariu prie senų suplyšusių pagalvių žiauriai atlenkiau variklį link >>> priekio. Sučiržgėjo baisiai bet didelio nuostolio jaučiausi neapturėjęs, >>> tik kartais po to įvykio įmetant atbulą pavarą išmtimo sistema >>> nemaloniai burbėdavo. >>> >>> Vėliau prie einamųjų važiuoklės darbų nutariau galų gale pakeisti >>> plyšusias variklio pagalves. Pakeitė priekinę ir vairuotojo pusėje >>> galinę (prie diržo esančią nekeitėm su serviso patarimu, jog ji kaip ir >>> neužmušama). Mašiną pasiėmus iš serviso viskas kaip ir čiki buvo, bet po >>> dienos užkūrus įsimetė kažkokia parazitinė vibracija, kuri stovint >>> mašinai vietoje persiduoda į vairą (kaip kokiam viliukui), jaučiu >>> pedaluose, o važiuojant rezonuoja ties 2000 apsukų. Servise pabandėm >>> atveržti keistas pagalves, vibracija nedingsta. Išmetimo sistema >>> sandari, nėra įtrūkimų. Tiesa dar nežiūrėjom išmetimo sistemos sujungimo >>> vietos prie variklio gal kas to mandro atbulos pavaros įmetimo metu buvo >>> sulankstyta. >>> >>> Taigi, klausimas kas galėtų būti?. Vibracija ir mašinai stovint ir >>> važiuojant ties 2000 apsukų. >>> Ar per kietos pagalvių gumos, ar kaltinti išmetimo sistemos sujingimo >>> vietą prie variklio? Dėl tos sumautos vibracijos neina džiaugtis mašina. >>> >>> Mašina- Passat B3 1,8 Benzinas. >>> >> > >