Tema: Re: Passat B3 1,8 variklio vibracija po pagalviu pakeitimo
Autorius: tranzoo
Data: 2014-09-04 14:54:46
nu pabandyk nuimt kelnes nuo kolektoriaus.

nors pradziai paziurek ar niekas niekus nesiliecia. as apie ismetima.

--
T

"M1" <m1@kalnieciai.lt> wrote in message 
news:lu9dl3$a6h$1@trimpas.omnitel.net...
> Servise prašiau keisti galinę pagalvę (vairuotojo puseje), nes 11 metų
> važinėta su pilnai nuplyšusia (ašelė pagalvės nuo smaikymosi net parūdijus
> buvo). Bet servisas po pakeitimo sakė vis dar vartėsi per daug ir pakeitė 
> dar ir priekinę
> pagalvę (tą kažkadaise gyvenime jau esu keitęs). Taip pat svarbus 
> momentas,
> jog ta vibracija atsirado tik po kiokios paros po remonto. Rusiškuose
> forumuose po variklio pagalvių keitimų dažnai kaltina išmetimo sistemos
> sujungimo vietą su varikliu (jie mini kažkokį nebrangų sujungime
> dalyvaujantį gelžgalį už 3 Eurus). Pas 1989 Passatą maniškį nėra jokios
> lanksčios gofros, su kabėm prikabinama prie kolektoriaus antgalio. 
> Sujungimo sandarinimui naudojamas metalinis žiedas, kurį jau senų senovėje 
> pakeitęs į presuotų aliumų siulų  ar
> kokį tai plaušinį tokį. Gal pakeistos variklio pagalvės variklį sustatė į
> tikras vietas, kurios nėra nuo seno buvusiai išmetimo sistemos atžvilgiu 
> ir
> gal dėl to dabar tampriai priglunda prie išmetimo sistemos, kuri po to ir
> perduoda į korpusą tą variklio vibraciją. Gal mano tas naglas atbulinės 
> pavaros
> įmetimas sulankstė ką nors toje sujungimo vietoje? Ranką uždėjus ant 
> pavarų
> dėžės užvestai pakeltai mašinai nieko blatno nesijaučia, o salone ir ant
> vairo jaučiasi bjauriai.
>
> "tranzoo" <laisku@nera.net> wrote in message 
> news:lu9and$825$1@trimpas.omnitel.net...
>> jei varikli atvertei, ir jis trenkesi i ugniasiene - garantuotai sulauzei 
>> daviklius.
>> bet atlenkt varikli galima tik jei visiskai nuplyso priekine pagalve, ir 
>> su nuplysusia tu nelabai pasivazinetum, nes kiekvienas greitejimas suktu 
>> varikli - staigiai nuplesytum duslia ir oro padavima....
>>
>> toliau kas galejo nutikti - neisivaizduoju.
>>
>> nepamenu, kaip pas 1.8 yra sukamas balansinis velenelis - gal ten kanors 
>> netycia pribure... cia gal Staska pakomentuotu.. ten lyg ir tepalo pompa 
>> prie to pacio pakabinta...
>>
>> toliau del vibracijos stovint nelabai kas ir itakoja apart kuro ir degimo 
>> sistemu. arba medines variklio pagalves is dedulies liao manufakturos...
>>
>> --
>> T
>>
>> "M1" <m1@kalnieciai.lt> wrote in message 
>> news:lu97qu$662$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Sveiki.
>>>
>>> Kartą iš mandrumo įmečiau atbulinę pavarą dar mašinai nedaug riedant ir 
>>> įtariu prie senų suplyšusių pagalvių žiauriai atlenkiau variklį link 
>>> priekio. Sučiržgėjo baisiai bet didelio nuostolio jaučiausi neapturėjęs, 
>>> tik kartais po to įvykio įmetant atbulą pavarą išmtimo sistema 
>>> nemaloniai burbėdavo.
>>>
>>> Vėliau prie einamųjų važiuoklės darbų nutariau galų gale pakeisti 
>>> plyšusias variklio pagalves. Pakeitė priekinę ir vairuotojo pusėje 
>>> galinę (prie diržo esančią nekeitėm su serviso patarimu, jog ji kaip ir 
>>> neužmušama). Mašiną pasiėmus iš serviso viskas kaip ir čiki buvo, bet po 
>>> dienos užkūrus įsimetė kažkokia parazitinė vibracija, kuri stovint 
>>> mašinai vietoje persiduoda į vairą (kaip kokiam viliukui), jaučiu 
>>> pedaluose, o važiuojant rezonuoja ties 2000 apsukų. Servise pabandėm 
>>> atveržti keistas pagalves, vibracija nedingsta. Išmetimo sistema 
>>> sandari, nėra įtrūkimų. Tiesa dar nežiūrėjom išmetimo sistemos sujungimo 
>>> vietos prie variklio gal kas to mandro atbulos pavaros įmetimo metu buvo 
>>> sulankstyta.
>>>
>>> Taigi, klausimas kas galėtų būti?. Vibracija ir mašinai stovint ir 
>>> važiuojant ties 2000 apsukų.
>>> Ar per kietos pagalvių gumos, ar kaltinti išmetimo sistemos sujingimo 
>>> vietą prie variklio? Dėl tos sumautos vibracijos neina džiaugtis mašina.
>>>
>>> Mašina- Passat B3 1,8 Benzinas.
>>>
>>
>
>