Nuskaiciau klaidas, tai klaidos kodas buvo 011D open circuit/positive short IR signal not in range (priekinio keleivio rato), abieju klaidu kodas tas pats .. "Levas" <blas@sss.com> wrote in message news:ifvom7$sij$1@trimpas.omnitel.net... > vis nepaklausiu, o kokia klaida rodo kompas? Beja mano auto turi holo > daviklius, laido gyslos dvi ir neekranuotos. Buvo nubruzinti padangos ir > nutraukti. Sulitavau ir izoliavau ir viskas ciki. > > -- > Bye, Levas > -- > http://www.vabolis.lt - elektronika ir siaip > "galvakratis" <jaja@mail.lt> wrote in message > news:ifum44$5c2$2@trimpas.omnitel.net... >> pas mane i davikli ateina 2 laidai, vadinasi daviklis induktyvinis. O tai >> kad i "nesveika" davikli ateina itama 1V didesne nei i "sveika", tai >> nieko >> tokio? >> kaip tu nustatei kad itrukes daviklio laidas? kazkaip nesinori keitaliot >> neisitikinus. >> >> "NFS_Turbo" <no@email.com> wrote in message >> news:ifugg9$rmj$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai bus itrukes daviklio laidas, taip mirkses kol visai nenutruks. ten >>> laidas toks specialus, minkstas, ekranuotas daugiagyslis. as emiau is >>> sroto nukirpta laida, ir keiciau ta dali, kur kilpa prie rato, galus >>> svarbu gerai uztvirtinti. vazineju jau 2 metai su taisytu. >>> >>> kai matuoji, kazkiek kontaktuoja, kai vaziuoji, laidas kratosi ir >>> dingineja kontaktas. >>> >>> B4 davikliai induktyviniai, juk du laidai ateina? >>> >>> >>> "galvakratis" <jajas@ada.boom> wrote in message >>> news:ifqd02$lid$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Sveiki, >>>> vel bedos su ABS: tai uzsidega tai uzgesta ABS lempute, kartais >>>> vaziuojant, kartais, tiesiog vietoj stovint uzvestu varikliu (kai >>>> uzsidega nebeveikia ABS). Nuskaiciau klaidas, tai klaidos kodas buvo >>>> 011D >>>> open circuit/positive short IR signal not in range (priekinio keleivio >>>> rato), tiesa diganostika atlikinejau su boscho iranga. Meginau tikrinti >>>> davikli pati, matavau jo varza, ji buvo 1,3KOmo, o itampa ant laidu >>>> ateinanciu i davikli buvi 2,6V, atrodo viskas lyg ir gerai, tada >>>> pamatavau kitos puses daviklio varza: 1KOmas, o itampa kuri ateina i >>>> davikli 1,5V. >>>> daviklis pagal varza lyg ir geras, ar varza dar ne viska parodo? ka >>>> toliau tikrinti ir ziureti? >>>> >>> >>> >> >>