vis nepaklausiu, o kokia klaida rodo kompas? Beja mano auto turi holo daviklius, laido gyslos dvi ir neekranuotos. Buvo nubruzinti padangos ir nutraukti. Sulitavau ir izoliavau ir viskas ciki. -- Bye, Levas -- http://www.vabolis.lt - elektronika ir siaip "galvakratis" <jaja@mail.lt> wrote in message news:ifum44$5c2$2@trimpas.omnitel.net... > pas mane i davikli ateina 2 laidai, vadinasi daviklis induktyvinis. O tai > kad i "nesveika" davikli ateina itama 1V didesne nei i "sveika", tai nieko > tokio? > kaip tu nustatei kad itrukes daviklio laidas? kazkaip nesinori keitaliot > neisitikinus. > > "NFS_Turbo" <no@email.com> wrote in message > news:ifugg9$rmj$1@trimpas.omnitel.net... >> tai bus itrukes daviklio laidas, taip mirkses kol visai nenutruks. ten >> laidas toks specialus, minkstas, ekranuotas daugiagyslis. as emiau is >> sroto nukirpta laida, ir keiciau ta dali, kur kilpa prie rato, galus >> svarbu gerai uztvirtinti. vazineju jau 2 metai su taisytu. >> >> kai matuoji, kazkiek kontaktuoja, kai vaziuoji, laidas kratosi ir >> dingineja kontaktas. >> >> B4 davikliai induktyviniai, juk du laidai ateina? >> >> >> "galvakratis" <jajas@ada.boom> wrote in message >> news:ifqd02$lid$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki, >>> vel bedos su ABS: tai uzsidega tai uzgesta ABS lempute, kartais >>> vaziuojant, kartais, tiesiog vietoj stovint uzvestu varikliu (kai >>> uzsidega nebeveikia ABS). Nuskaiciau klaidas, tai klaidos kodas buvo 011D >>> open circuit/positive short IR signal not in range (priekinio keleivio >>> rato), tiesa diganostika atlikinejau su boscho iranga. Meginau tikrinti >>> davikli pati, matavau jo varza, ji buvo 1,3KOmo, o itampa ant laidu >>> ateinanciu i davikli buvi 2,6V, atrodo viskas lyg ir gerai, tada >>> pamatavau kitos puses daviklio varza: 1KOmas, o itampa kuri ateina i >>> davikli 1,5V. >>> daviklis pagal varza lyg ir geras, ar varza dar ne viska parodo? ka >>> toliau tikrinti ir ziureti? >>> >> >> > >