tai paprasti su testeriu negalima nustatyti ar mires daviklis? kokia jo varza turetų būti kai jis yra "atdaras" ir kai yra "uzdaras" ovarza diodui reikia dėti 750Omu (tam kad i davikli dar ateitu 2,5V) ar davikliui jau nebereikia kad ateitų įtampa? "Levas" <blas@sss.com> wrote in message news:ifqj30$t9t$1@trimpas.omnitel.net... > holo daviklio varza kinta nuo magnetinio srauto. Reikia matuoti dvejose > buklese: "atdaras" ir su kokiu nors atsuktuvu priklijuotu prie jo galo. > Siaip tai puslaidininkinis prietaisas ir jo "varza" taip nesimatuojama. > Bet pradinei informacijai tiks. > > Protingi kurmiai prie holo daviklio jungia sviesos dioda ir srove > ribojanti rezistoriu ir jungia prie akumo. Priklausomai nuo magnetines > situacijos diodas svieca arba ne. O ant sumontuoto rato, pasukus mirga > priklausomai nuo sukimosi greicio. > > -- > Bye, Levas > -- > http://www.vabolis.lt - elektronika ir siaip > "galvakratis" <jajas@ada.boom> wrote in message > news:ifqd02$lid$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> vel bedos su ABS: tai uzsidega tai uzgesta ABS lempute, kartais >> vaziuojant, >> kartais, tiesiog vietoj stovint uzvestu varikliu (kai uzsidega nebeveikia >> ABS). Nuskaiciau klaidas, tai klaidos kodas buvo 011D open >> circuit/positive >> short IR signal not in range (priekinio keleivio rato), tiesa diganostika >> atlikinejau su boscho iranga. Meginau tikrinti davikli pati, matavau jo >> varza, ji buvo 1,3KOmo, o itampa ant laidu ateinanciu i davikli buvi >> 2,6V, >> atrodo viskas lyg ir gerai, tada pamatavau kitos puses daviklio varza: >> 1KOmas, o itampa kuri ateina i davikli 1,5V. >> daviklis pagal varza lyg ir geras, ar varza dar ne viska parodo? ka >> toliau >> tikrinti ir ziureti? >> >>