Tema: Re: passat B4 ABS klaidos kodas
Autorius: galvakratis
Data: 2011-01-03 13:39:59
tai paprasti su testeriu negalima nustatyti ar mires daviklis? kokia jo 
varza turetų būti kai jis yra "atdaras" ir kai yra "uzdaras"
ovarza diodui reikia dėti 750Omu (tam kad i davikli dar ateitu 2,5V) ar 
davikliui jau nebereikia kad ateitų įtampa?

"Levas" <blas@sss.com> wrote in message 
news:ifqj30$t9t$1@trimpas.omnitel.net...
> holo daviklio varza kinta nuo magnetinio srauto. Reikia matuoti dvejose 
> buklese: "atdaras" ir su kokiu nors atsuktuvu priklijuotu prie jo galo. 
> Siaip tai puslaidininkinis prietaisas ir jo "varza" taip nesimatuojama. 
> Bet pradinei informacijai tiks.
>
> Protingi kurmiai prie holo daviklio jungia sviesos dioda ir srove 
> ribojanti rezistoriu ir jungia prie akumo. Priklausomai nuo magnetines 
> situacijos diodas svieca arba ne. O ant sumontuoto rato, pasukus mirga 
> priklausomai nuo sukimosi greicio.
>
> -- 
> Bye, Levas
> --
> http://www.vabolis.lt - elektronika ir siaip
> "galvakratis" <jajas@ada.boom> wrote in message 
> news:ifqd02$lid$1@trimpas.omnitel.net...
>> Sveiki,
>> vel bedos su ABS: tai uzsidega tai uzgesta ABS lempute, kartais 
>> vaziuojant,
>> kartais, tiesiog vietoj stovint uzvestu varikliu (kai uzsidega nebeveikia
>> ABS). Nuskaiciau klaidas, tai klaidos kodas buvo 011D open 
>> circuit/positive
>> short IR signal not in range (priekinio keleivio rato), tiesa diganostika
>> atlikinejau su boscho iranga. Meginau tikrinti davikli pati, matavau jo
>> varza, ji buvo 1,3KOmo, o itampa ant laidu ateinanciu i davikli buvi 
>> 2,6V,
>> atrodo viskas lyg ir gerai, tada pamatavau kitos puses daviklio varza:
>> 1KOmas, o itampa kuri ateina i davikli 1,5V.
>> daviklis pagal varza lyg ir geras, ar varza dar ne viska parodo? ka 
>> toliau
>> tikrinti ir ziureti?
>>
>>