pas mane i davikli ateina 2 laidai, vadinasi daviklis induktyvinis. O tai kad i "nesveika" davikli ateina itama 1V didesne nei i "sveika", tai nieko tokio? kaip tu nustatei kad itrukes daviklio laidas? kazkaip nesinori keitaliot neisitikinus. "NFS_Turbo" <no@email.com> wrote in message news:ifugg9$rmj$1@trimpas.omnitel.net... > tai bus itrukes daviklio laidas, taip mirkses kol visai nenutruks. ten > laidas toks specialus, minkstas, ekranuotas daugiagyslis. as emiau is > sroto nukirpta laida, ir keiciau ta dali, kur kilpa prie rato, galus > svarbu gerai uztvirtinti. vazineju jau 2 metai su taisytu. > > kai matuoji, kazkiek kontaktuoja, kai vaziuoji, laidas kratosi ir > dingineja kontaktas. > > B4 davikliai induktyviniai, juk du laidai ateina? > > > "galvakratis" <jajas@ada.boom> wrote in message > news:ifqd02$lid$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> vel bedos su ABS: tai uzsidega tai uzgesta ABS lempute, kartais >> vaziuojant, kartais, tiesiog vietoj stovint uzvestu varikliu (kai >> uzsidega nebeveikia ABS). Nuskaiciau klaidas, tai klaidos kodas buvo 011D >> open circuit/positive short IR signal not in range (priekinio keleivio >> rato), tiesa diganostika atlikinejau su boscho iranga. Meginau tikrinti >> davikli pati, matavau jo varza, ji buvo 1,3KOmo, o itampa ant laidu >> ateinanciu i davikli buvi 2,6V, atrodo viskas lyg ir gerai, tada >> pamatavau kitos puses daviklio varza: 1KOmas, o itampa kuri ateina i >> davikli 1,5V. >> daviklis pagal varza lyg ir geras, ar varza dar ne viska parodo? ka >> toliau tikrinti ir ziureti? >> > >