Opelyje - tikrai ne is kart isijungia - bandes ne karta. O dideliu greiciu paprastai dirba tik kai masina stoviniuoja. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hqjofr$f46$1@trimpas.omnitel.net... > atsidarai kapotą, įjungi "auto" - turi iš karto pradėt suktis > ventiliatorius. > > "bomanz" <kazkur@taj.ten> wrote in message > news:hqif78$a6k$1@trimpas.omnitel.net... >> Dainiushas wrote: >>> ventiliatorius turi įsijungti iš karto, mažu greičiu, labai girdėtis >>> neturi. Jei stipriai girdisi - reiškiasi jau užkyla slėgis ir jungia >>> antrą. Kažkas negerai.... Dar reiktų pažiūrėt radiatorius kaip švarus. >> >> Ačiū, reiks pabandyti užtrumpinti temperatūros daviklį ir pažiūrėti >> kelintas greitis man girdisi. Arba šiaip pastovėti su įjungtu >> kondicionierium ir palaukti. Nereikės rankų teptis. >> >>> >>> "bomanz" <kazkur@taj.ten> wrote in message >>> news:hqiaun$5hl$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Turiu Passat'ą B5 su Klimatroniku. Naktį, kai saulė nešildo ir lauke >>>> +7'C, įjungiu Klimatronikui AUTO. Po keliasdešimt sekundžių pradeda >>>> ūžti kondicionieriaus radiatoriaus ventiliatorius, tas kur mašinos >>>> priekyje po kapotu. Pavažinėju pusvalandį po miestą- ventiliatorius >>>> neišsijungia. Pavažiuoju 10 minučių ant 90km/h, sustoju- vis tiek >>>> ventiliatorius ūžia. >>>> >>>> Klausimas: viskas su ventiliatoriaus valdymu gerai ar važiuoti >>>> remontuoti? Šiaip kai Klimoj įjungiu ECON tada ventiliatorius iš karto >>>> išsijungia. >>>