iš vag-com'o testą galima paleist ir pasuks tą ventiliatorių "bomanz" <kazkur@taj.ten> wrote in message news:hqkgj5$lo1$1@trimpas.omnitel.net... > Dainiushas wrote: >> atsidarai kapotą, įjungi "auto" - turi iš karto pradėt suktis >> ventiliatorius. > > Ventiliatorius suktis pradeda. Reiškia viskas ten gerai. Gal tik kada > pažiūrėsiu koks garsas kai antras greitis įsijungia. Jei pirmas girdisi > gana gerai, tai antras greitis turėtų būti kaip lėktuvo. > >> >> "bomanz" <kazkur@taj.ten> wrote in message >> news:hqif78$a6k$1@trimpas.omnitel.net... >>> Dainiushas wrote: >>>> ventiliatorius turi įsijungti iš karto, mažu greičiu, labai girdėtis >>>> neturi. Jei stipriai girdisi - reiškiasi jau užkyla slėgis ir jungia >>>> antrą. Kažkas negerai.... Dar reiktų pažiūrėt radiatorius kaip švarus. >>> >>> Ačiū, reiks pabandyti užtrumpinti temperatūros daviklį ir pažiūrėti >>> kelintas greitis man girdisi. Arba šiaip pastovėti su įjungtu >>> kondicionierium ir palaukti. Nereikės rankų teptis. >>> >>>> >>>> "bomanz" <kazkur@taj.ten> wrote in message >>>> news:hqiaun$5hl$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Turiu Passat'ą B5 su Klimatroniku. Naktį, kai saulė nešildo ir lauke >>>>> +7'C, įjungiu Klimatronikui AUTO. Po keliasdešimt sekundžių pradeda >>>>> ūžti kondicionieriaus radiatoriaus ventiliatorius, tas kur mašinos >>>>> priekyje po kapotu. Pavažinėju pusvalandį po miestą- ventiliatorius >>>>> neišsijungia. Pavažiuoju 10 minučių ant 90km/h, sustoju- vis tiek >>>>> ventiliatorius ūžia. >>>>> >>>>> Klausimas: viskas su ventiliatoriaus valdymu gerai ar važiuoti >>>>> remontuoti? Šiaip kai Klimoj įjungiu ECON tada ventiliatorius iš karto >>>>> išsijungia. >>>>