Alexander wrote: > Taip turi buti. Gal ir klystu, bet pernai kartais išsijungdavo. Pažiūrėjau schemą- ten ventiliatorius dviejų greičių, pirmą greitį valdo klimatroniko blokas, antras greitis įsijungia tiesiai nuo radiatoriaus temperatūros daviklio ir kompresoriaus slėgio daviklio. Gali būti, kad girdėdavau kaip antras greitis įsijungia. Kai lauke tik 7 laipsniai šilumos, pro priekines groteles pučia vėsų bet nešaltą orą, į kojas- šiltą orą. Šaldyti oro kaip ir nereikia, kompresoriui kaip ir nėra ką veikti, radiatorius nešyla, kam jį aušinti? Kažkaip nepastebėjau nuolatinio užimo iš aplinkinių mašinų. > > "bomanz" <kazkur@taj.ten> wrote in message > news:hqiaun$5hl$1@trimpas.omnitel.net... >> Turiu Passat'ą B5 su Klimatroniku. Naktį, kai saulė nešildo ir lauke +7'C, >> įjungiu Klimatronikui AUTO. Po keliasdešimt sekundžių pradeda ūžti >> kondicionieriaus radiatoriaus ventiliatorius, tas kur mašinos priekyje po >> kapotu. Pavažinėju pusvalandį po miestą- ventiliatorius neišsijungia. >> Pavažiuoju 10 minučių ant 90km/h, sustoju- vis tiek ventiliatorius ūžia. >> >> Klausimas: viskas su ventiliatoriaus valdymu gerai ar važiuoti remontuoti? >> Šiaip kai Klimoj įjungiu ECON tada ventiliatorius iš karto išsijungia. > >