kompresorius jungiasi nuo +5С ir dirba pastoviai. "bomanz" <kazkur@taj.ten> wrote in message news:hqietg$9t4$1@trimpas.omnitel.net... > Alexander wrote: >> Taip turi buti. > > Gal ir klystu, bet pernai kartais išsijungdavo. Pažiūrėjau schemą- ten > ventiliatorius dviejų greičių, pirmą greitį valdo klimatroniko blokas, > antras greitis įsijungia tiesiai nuo radiatoriaus temperatūros daviklio ir > kompresoriaus slėgio daviklio. Gali būti, kad girdėdavau kaip antras > greitis įsijungia. > > Kai lauke tik 7 laipsniai šilumos, pro priekines groteles pučia vėsų bet > nešaltą orą, į kojas- šiltą orą. Šaldyti oro kaip ir nereikia, > kompresoriui kaip ir nėra ką veikti, radiatorius nešyla, kam jį aušinti? > Kažkaip nepastebėjau nuolatinio užimo iš aplinkinių mašinų. > >> >> "bomanz" <kazkur@taj.ten> wrote in message >> news:hqiaun$5hl$1@trimpas.omnitel.net... >>> Turiu Passat'ą B5 su Klimatroniku. Naktį, kai saulė nešildo ir lauke >>> +7'C, įjungiu Klimatronikui AUTO. Po keliasdešimt sekundžių pradeda ūžti >>> kondicionieriaus radiatoriaus ventiliatorius, tas kur mašinos priekyje >>> po kapotu. Pavažinėju pusvalandį po miestą- ventiliatorius neišsijungia. >>> Pavažiuoju 10 minučių ant 90km/h, sustoju- vis tiek ventiliatorius ūžia. >>> >>> Klausimas: viskas su ventiliatoriaus valdymu gerai ar važiuoti >>> remontuoti? Šiaip kai Klimoj įjungiu ECON tada ventiliatorius iš karto >>> išsijungia. >> >>