atsidarai kapotą, įjungi "auto" - turi iš karto pradėt suktis ventiliatorius. "bomanz" <kazkur@taj.ten> wrote in message news:hqif78$a6k$1@trimpas.omnitel.net... > Dainiushas wrote: >> ventiliatorius turi įsijungti iš karto, mažu greičiu, labai girdėtis >> neturi. Jei stipriai girdisi - reiškiasi jau užkyla slėgis ir jungia >> antrą. Kažkas negerai.... Dar reiktų pažiūrėt radiatorius kaip švarus. > > Ačiū, reiks pabandyti užtrumpinti temperatūros daviklį ir pažiūrėti > kelintas greitis man girdisi. Arba šiaip pastovėti su įjungtu > kondicionierium ir palaukti. Nereikės rankų teptis. > >> >> "bomanz" <kazkur@taj.ten> wrote in message >> news:hqiaun$5hl$1@trimpas.omnitel.net... >>> Turiu Passat'ą B5 su Klimatroniku. Naktį, kai saulė nešildo ir lauke >>> +7'C, įjungiu Klimatronikui AUTO. Po keliasdešimt sekundžių pradeda ūžti >>> kondicionieriaus radiatoriaus ventiliatorius, tas kur mašinos priekyje >>> po kapotu. Pavažinėju pusvalandį po miestą- ventiliatorius neišsijungia. >>> Pavažiuoju 10 minučių ant 90km/h, sustoju- vis tiek ventiliatorius ūžia. >>> >>> Klausimas: viskas su ventiliatoriaus valdymu gerai ar važiuoti >>> remontuoti? Šiaip kai Klimoj įjungiu ECON tada ventiliatorius iš karto >>> išsijungia. >>