Tema: Re: Kuras PL
Autorius: svk
Data: 2017-07-11 00:03:21
Ot ne px - man visą Lenkiją pervažiuoti reikia apie 40 litrų, vadinasi
suradęs Auchaną kažkur Bialystoke sutaupysiu 33PLN, kas yra... kokie nepilni
8€, tiesa, kad tiek virtualiai sutaupyti, reikia dar "pataikyti" į tą
brangiausią Orlen'ą su tuštoku baku.

"Lawrence Jamieson"  wrote in message

2017-07-10 15:54, svk rašė:
> Tai gi ne su 5 litrų TDI varot, kad tokie klausimai. Koks skirtumas? -
> renkiesi gražesnę degalinę ir tiek, kai kuro reikės, o kad keliais
> centais bus brangiau, tai gal išgyvensit? Pigiausias kuras yra
> prekybcentrių degalinėse (nepamenu jų pavadinimo).

Keliais centais? Orlen netoli Varšuvos, ant magistralės: 4,89. Auchan
Bialystoke: 4,06 :)