Tema: Re: Kuras PL
Autorius: regnum
Data: 2017-07-04 13:44:14
"tranzoo" <pisem@voobsce.net> Wrote in message:
> lenkijoj kuras pigesnis. degalines tikrinamos reguliariai, blogo kuro rast
> reikia sugebet. subjektyviai lenkiskas dyzelinas geriau nei lietuvisko
> circlek
>
> man labaiusiai lenkijoj patinka lotos kuras.
>
> --
>
> "Kenis" <tommazzinas1@yahoo.com> wrote in message

Neisivaizduoju, kokioj lenkijoj ir kada tranzoo mate pigesni kura,
 bet asmeniskai as 5dieni grizau is prancuzijos tai dyzelio kainos
 nuo 4,69zlt prie vokieciu iki pigausios matytos kainos uz
 augustawo 4,19zlt (kantore tuo metu kursas buvo 1?-4,17zlt), kai
 iki Alytaus atvaziaves su rimi kortele isipyliau uz
 0,913?/1l
--
111222333

----Android NewsGroup Reader----