Tema: Re: Kuras PL
Autorius: android
Data: 2017-07-05 14:50:25
tikrai neatsiras tiek, kiek dabar suvartojama nuo Aibiu ir Koop (ar kokie ten kaimu prek. tinklai)
lentynu.

Kris maziausiai 50%, o gal ir daugiau. Ne per 1 menesi, bet tikrai kris stipriai.

Kad ten viena kita litra kasnors pasidarys - dideles itakos tas neturi. Gera alu gali gamintis nors
ir voniomis - i sveikata. As dar atsimenu kaip Birzu raj. kaime mano senelis ji dare tarybiniais
laikais.

O stambesnius bandymus efektingai sugaudys. Dronai tam oj kaip pasitarnauja. Tai tik viena is
priemoniu, kuriu seniau nebuvo, neuzsiciklinam ties ja, jei ka