Tema: Re: Kuras PL
Autorius: andre
Data: 2017-07-04 16:58:58
Abu jus lochai ir neteisus. Kodel? Nes neskiriat vartotoju grupiu.
Reik duot tik tiems, kurie ikrito i real nelaime ir is jos kapstosi. Deda dideles pastangas. Tada plius dx karmos tasku.

Duodi alkasui - padedi jam ristis zemyn. Nixuja negroja isvedziojimai, kad jis nelaimeje. Jis nesikapsto is jos, o ritasi zemyn. Tu jam padejai tame - apgavai save, kad padarei kazkam laime uz pigiai. Visuomenei padarei x10 nelaimes, tam pyzdziui taipat. Minus dx karmos tasku.

Kas liecia seip kvailius, ismetancius babkes vejais - tai dar kita grupe, protinga jiems neduot, nes jie nera nelaimeje, jie tiesiog egoistai. Gavo lesu - dziaugiasi kad gali pasinaudoti locheliu, kuris dave. Jiems minus tukstantis karmos, tau plius nulis

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/