Tema: Re: Kuras PL
Autorius: benamis
Data: 2017-07-05 09:45:33
Pezalai cia visiski. Tam, kad normaliai palyginti kura reikia atmesti visus
aplinkos veiksnius, kurie gali itakoti. O tas itariu nebuvo padaryta:)

Man pvz vilniuje buna marsrutas daugiau maziau identiskas, o sanaudos
skiriasi koki 1-2l. Atrodo lyg ir viskas vienodai buvo, bet is tikruju tai
kamstis vos didesnis nei visada, tai karstesne diena ir kondiske galbut
dazniau isijungdavo, ar kaip tik saltesnis rytas ir t.t. Viso to nesuziuresi
ir todel gali pasirodyti, kad mol kokia puiki lenkiska saliara:)

"Pjero"  wrote in message news:ojgiu1$gf8$1@trimpas.omnitel.net...

realiai daugiau įvažiuoji su PL, D saliarka