Tema: Re: USB 3.0-3.1 kabeliai
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-06-20 21:27:46
Parvežtas iš lenkijos buvo, sukomplektuotas su kažkokiu lėktuvų žaidimu
lenkų kalba, bet toks labai kinietiškos plastmasės, pardaviau kai man 14
buvo, tai nelabai atgaminu, kad rast dabar foto.. Laidą matavau, nes kai
draugui skolinau, užsiminė, kad vos nesukišo USB-VGA į tėvų P3, buvo
įdomu, kas bus, bet po to susimąstė, kad gal reik paklaust :) Vat taip
ir tikrinau "kas būtų".. spėju vaizdas nulėktu :)

Ten DB15 gal kad laido kita puse nesukišt padarė, o tiesaus Gameporto
gal nedarė, kad sukišus į USB perjungtą į kitą režimą nesudegint ko nors? :)