Tema: Re: USB 3.0-3.1 kabeliai
Autorius: Doxlas
Data: 2017-06-19 19:28:38
Taip, HDD dėžutė:
http://www.skytech.lt/ee2u3s2-hddssd-korpusas-gembird-skirtas-sata-usb3-aliuminis-juodas-p-235712.html
Komplekte yra USB 3.0 kabelis su didelėm type A jungtimis abiejose pusėse.
Kompas - Asus X556UQ, su USB 3.0 ir su 3.1 type C jungtimis.
Tiesiog USB 3.0 portas kompo korpuse yra toje vietoje, kur aš šalia laikau
ranka su pele (aš kairiarankis), todėl pajungus HDD dėžutę per USB 3.0 portą
kompe, man nepatogu, kabelis trukdo. Gi type C 3.1 portas yra  yra truputį
arčiau kompo priekinio krašto, ir pats type C laido antgalis mažesnis -
taigi pajungus HDD dėžutę per type C - USB 3.0 kabelį, man būtų truputi
komfortabiliau dirbt. Darbe kaip ir pofig, stalas didelis, o va namie
staliukas mažas, todėl nepatogu.

"Mnerka"  wrote in message news:oi8sve$6jm$1@trimpas.omnitel.net...

Tai tavo HDD dėžutė su didele USB3 jungtimi, o ne mikro ar C type?
Kompas su C jungti, tai čia planšėtė?