Tema: Re: USB 3.0-3.1 kabeliai
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-06-20 13:11:31
O šiaip, į vieną kompą sukišus, tai gal netgi ir nenutiks nieko, ar vis
tiek užtaikius ant skirtingų 5V linijų fejerverkas bus?

Pas mane pirmas webcamas buvo su USB A, bet kažkaip minčių sukišt kilpos
nebuvo, vienas galas turėjo užrašą "Camera", net kita puse bijojau kišt.

Kalbant apie frankenšteinus - turėjau kažkada kinietišką joysticką -
vienoj pusėj USB jungtis, kitoj - DB15 :) Sujungus į VGA out'ą +5 eitu
ant kažkurios spalvos, gnd and sync'o, duomenys man rodos ant kitos
spalvos ir ID :) Šarvas dar atskirai pajungtas, bet nepamenu kur..

Dar komplekte buvo DB15 - Gameport kabelis įmestas, o ant joysticko
reikėjo jungiklį permest kurį laidą naudoji.