Tema: Re: USB 3.0-3.1 kabeliai
Autorius: MRT
Data: 2017-06-20 13:27:43

> O šiaip, į vieną kompą sukišus, tai gal netgi ir nenutiks nieko, ar vis tiek užtaikius ant skirtingų 5V linijų fejerverkas bus?

O dabar pagalvok pats ir atsakyk, tas USB A-A kabelis verstas ar tiesus? :)
+5V ir GND arba sutrumpins arba sujungs + su + ir 0 su 0..
Port1_Data+, Port1_Data-, Port2_Data+, Port2_Data- junginejimas dzin ar nelabai?
As siaip tikiuosi, kad jis bent jau "+5V ir GND netrumpins".. garantijos neieskojau..

> Pas mane pirmas webcamas buvo su USB A, bet kažkaip minčių sukišt kilpos nebuvo, vienas galas turėjo užrašą "Camera", net kita
> puse bijojau kišt.

Eilinis vartotojas nebijotu.. jei lenda = viskas OK..
Bet zinant ka su kuo sujungtum, tai kazkaip nekyla minciu "pabut vartotoju" :)

> Kalbant apie frankenšteinus - turėjau kažkada kinietišką joysticką - vienoj pusėj USB jungtis, kitoj - DB15 :) Sujungus į VGA
> out'ą +5 eitu ant kažkurios spalvos, gnd and sync'o, duomenys man rodos ant kitos spalvos ir ID :) Šarvas dar atskirai pajungtas,
> bet nepamenu kur..
>
> Dar komplekte buvo DB15 - Gameport kabelis įmestas, o ant joysticko reikėjo jungiklį permest kurį laidą naudoji.

Matyt pasiule papigiai DB15.. dabar jos jau pradeda
nedet, o kur prigamintas jungteles realizuoti? :)