Tema: Re: USB 3.0-3.1 kabeliai
Autorius: Doxlas
Data: 2017-06-19 21:34:38
Kadaise kinietišką planšetę flašinau, reikėjo 2.0 USB A - USB A  kabelio,
pasirodo yra ir tokių pardavime.
Man estetiškai ir patogumo prasme USB kabelis Type C -> USB 3.0 atrodo
priimtiniau, kodėl toks sprendimas neveikia?
Jei kabelis negali veikt dėl kažkokių ribojimų, ok, reikės svarstyt
adapterio USB type C -> USB 3.0 mamka variantą.

"cD-r0m"  wrote in message news:oi92r1$b3p$1@trimpas.omnitel.net...

Šiaip USB-A ant slave įrenginio išvis neturėtu egzistuot :) Tai gal
ieškot reiktu USB-C į USB A, ir tada kišt su ta dežute duotą
frankenšteininį kabelį..