Tema: Re: Keptuve nuimama rankena
Autorius: Sail
Data: 2016-10-19 08:35:24
Pas mane krosnis namo viduj, skirta namo sildymui. State toks neypac
nusimanantis, ir padare viduj ahujenno dydzio ertme, zodziu tusviaviduris
kubas su keletu kanalu dumams.

As padariau racucha - idejau dvieju statmenu plytu aukstyje plytu eile, tuo
paciu suformuodamas degimo kamera.

Va ten ir kepam viska. Pradzioj sudegini malkas, tada zarijas i sona, statai
groteles vidun ir ant ju puodus ir keptuves, o nuo zariju tiesioginio
karscio dar plyta atskiri, kitaip sonas pridegti gali.

Jei degimo kameroj buna per salta (buna ir taip), tada galima dar nedidele
ugnele uzkurti tuo metu, kai puodai jau viduje. Tada temperatura daug maz
gerai reguliuojasi. Trukstant temperaturos po grotelem pastumi zariju.

Kepant picas jau reikia didelio karscio, tada iskureni jau kapitaliai, ir
pica kepa pora minuciu.

Savaitgali panasu nusimato avienos sonkauliai su darzovem ir vynu,
penktadieniui standartiskai keptas suris su alum.