Tema: Re: Keptuve nuimama rankena
Autorius: Sail
Data: 2016-10-10 10:08:59
Del kvadratines nepriestarauju, mielai paimciau, tikrai butu patogesne uz
apvalia.
Pecius pats tikriausias, nors buvo ne tam skirtas, bet po mano perdarymo
patapo puikiai tinkamas maisto ruosimui.

Nerzaveikos turetu lipti tragiskai. Juodo metalo geriau.

Turiu viena keptuve panasu kad kazkokio aliuminio lydinio, balta, va ta su
nuimama rankena. Bet reik antros.