Tema: Re: Keptuve nuimama rankena
Autorius: Arj
Data: 2016-10-18 14:49:47
nezinau - dabar jau to konkretaus peciaus jau nebera :)
ten greiciau iprasta kaimuose "plyta", kai yra pakura, virsu ketaus plokste
su nuimamom rinkem puodams/etc, salia apacioj "orkaite", nu ir toliau siena
silumos akumuliavimui, etc. Bet kepdavo tikrai ilgiau nei kugelis ar pan,
gal tik ne labai karsta idedavo, o jau iskurenus (nes keptavo iki kol
orkaite naturaliai atvesta, o vesdavo ji ilgai) - tiksliai technologijos
neatsimenu, abo ne entuziastas to siurio, bet mano mamai tai skaniausias
patiekalas ever.

"Sail"  parašė naujienų news:nu51n8$6vq$1@trimpas.omnitel.net...

Zinomas ir daromas variantas. Paskutini syki darant krosnis buvo per karsta,
tai ilgai teko keptuve valyti.

Druska +  pipiriai + prieskoniai ant virsaus, as dar megstu ipjovus truputi
rukyto lasinio ikisti i tarpus.

Jei kepa kelias valandas - idomu kokia ten temperatura tada?

Pas mane 20 min ir jau reikia traukti lauk. Speju kisu i per karsta peciu.

Siaip jau ima trukti ideju ka cia skanaus pasigaminus. Gal reiks uzveisti
nauja tema apie krosnies receptus.
Savaitgalis jau netoli.