Tema: Re: Keptuve nuimama rankena
Autorius: Sail
Data: 2016-10-18 11:13:28
Kepant maista keptuvej reikia pamaisyti, kad nedegtu virsus/apacia. Na kaip
bulves ant keptuves kepant, be pamaisymo niekaip.

Maisyti krosnyje netinka nes:
*ten karsta
*viduj tamsu
*nepatogu
*gali rukti dumai vidun, jei dar ir kureni kepimo metu.

Zodziu istrauki, pamaisai, idedi atgal. O tam reik rankenos.

Savaitgali kepem kugeli, tai maisyti nereikejo. Gavosi labai skanus...