Tema: Re: rakiniai laikrodžiai (kainos)
Autorius: MumZer
Data: 2013-12-27 01:44:25
konkrečiai kainas žiūrėjau laikolinija.lt
tik kai išsiaiškinau, kad tai ta pati kontora, kuri prostitucija
organizavo (escape klubas, vakaru verslo vizija, takona group) - dingo
noras jiems dar ir permoket..
nenustebčiau, jei tas "laikrodžių" verslas tėra tik priedanga pinigams
plauti.. paregistruoji "pardavimus" už grynus į kasą ir sukasi verslas..