realus pavyzdys: suunto laikrodžiai pardavinėjami prosport.lt 2013-12-23 14:35, 911 rašė: > dar karta rasau nelygink bybio su pirstu. > kaip gali but vienodos kainos eshope kuris paforwardina uzsakyma gaves $ i kazkoki sandeli kad isiustu kazkokiu adresu VS patalpos, personalas, administracija, realus pavyzdziai. > > "Trolis" <Trolis@misk.as> wrote in message news:l97s1f$u27$1@trimpas.omnitel.net... >> 2013.12.22 21:24, 911 rašė: >>> tai jojo, taip ir buna kai neskiri eshopo su normalia parde. >>> kai tokie debilai ateina tik pasimatuot ir nixuja nieko neperka tai normalu ir ta marzha 100%, ko tu nori? >>> Bus apyvarta bus ir kainos... ble toks vaizdas kad raso dauguma is silpnaprociu istaigu.. >>> >> O kodėl ne atvirkščiai? Bus kainos normalios ir pirks žmonės. >> >> Va aš ėjau, patiko laikrodis, pasimatavau. Po to grįžau namo, >> pasigūglinau. skirtumas buvo neesminis, tad grįžau į parduotuvę ir >> nusipirkau. >> Ar dabar mes trim iškart pult ir pirkt, kad kainas sumažintume? Gal ne >> klientas turi taikytis prie pardavėjo, o atvirkščiai? jeigu nesitaiko, >> tai greičiausiai pardavėjas yra patenkintas situacija ?