Tema: Re: rakiniai laikrodžiai (kainos)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2013-12-23 20:38:10
Batono pirkimas kartai isauga ir jam pabrangus :)

"Kirvis"  wrote in message news:l99tl7$6dl$1@trimpas.omnitel.net...

tai jei atpigs batonas, jo pirkimai isaugs 5k? nana

"Dainiushas"  parašė naujienų news:l98n59$8n6$1@trimpas.omnitel.net...

tik kaip suprantu, yra vienas niuansas - laikrodžiai tai ne batonai,
mušk kainą kiek nori, vis tiek parduot gali tik labai ribotą kiekį.